Hàla és màs semmi

 Az biztos, hogy nem kell sem fantàzia, sem nagy ismeret ahhoz, hogy hosszu listàt készitsen valaki arrol, hogy minden milyen borzalmas, kibirhatatlan mindenütt, majd pontosan azoknak a követelményeknek akarnak minden àron megfelelni, melyek a helyzetért felelösek.

Pàr honapja vezetek aféle naplot, amiben minden nap 10 pontban leirom, hogy miért vagyok hàlàs, miért tartozom köszönettel. Szép gyüjtemény egy vaskos füzetben. Ma kiragadok néhànyat, ami ma beiràsra kerül, mert mindennek ellenére megmutattàk nekem, mi az igazi boldogsàg. Egy héber szo: asre`i=boldog mindennek ellenére, amit édesanyàm bucsuztatàsàn emlitettem, végigkiséri az életem.

Aki, mint én, màr kenyere javàt megette, fàj itt ott, de a kötelességeket igyekszik mindenképpen teljesiteni, az tudja, milyen érzés, ha nemvàrt segitséget kap. Ma reggel a szomszéd a nehéz autokerekeket felhozta a pincéböl és szépen elhelyezte a kibövitett csomagtartoban öket, vihetem a kerékcserére a rakomànyt. 

Tervbe vettem, hogy a fàjos hàtammal reumatologushoz megyek és jàrok majd màsnaponként kezelésre, hiszen megnyitottàk ezeket Hévizen is ujra. 

Szépen épül az uj terasz is, a kert  egy hatalmas viràgcsokor, ugy a fàk, mint a tavaszi viràgok mind ünnepelnek: tavasz van!

Kék égbolt bàrànyfelhökkel igér napsütéses idöt, öröm lesz sétàlni a kastélyparkban, vagy a Balaton parton.

Tegnap megismertem egy nàlam 2 évvel idösebb hölgyet, aki irodalmunk egyik nagyjànak nevét hordhatja. Micsoda öröm lesz vele csalàdtörténetröl, költészetröl beszélgetni, zenét hallgatni!

Ugy képzelem,hogy sok angyal vigyàz ràm, hàlàsan köszönöm nekik!









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések