Jobb idökre vàrva

Mit ér az, hogy az életem a pandémia miatt nem sokat vàltozott, ha a vilàg közben kifordult magàbol és potcselekvésekkel gyötör mindenkit?

Mind csak egyet akar, azt, hogy fizessek. Teljesen mindegy, hogy jogos vagy nem, küldik a felszolitàsokat, amire nekem reagàlni kell.

Màr két éve és 8 honapja történt, hogy Svàjcba költöztem, elhagyva màsodszor is az orszàgot. Kijelentkeztem mindenhonnan és a hàzat eladtam. Valahonnan megtudtàk (?), hogy visszajöttem, kétszer is költöztem és most az iregi önkormànyzat rajtam akarja az anyagi helyzetét feljavitani 16 ezerrel, amiért most nem tudom dühöngjek, vagy csak kiröhögjem öket.

Hasonloképp anyagi elönyökhöz akar jutni egy "mester", aki tudja a helyes utat, csak hinni kell benne. Egyszer kiprobàltam, mondvàn megnézem mit tud, azota havonta a kàrtyàm ismeretében leszedi a szàmomra csak egyszer befizetett  összeget. Nos, a kàrtyàm letiltva kedves "Mester", hagyj màr békében!

Nem folytatom a sok ujévi beszedésekkel, mert ami jogos, az jogos, csak az idöt sajnàlom, mert mennyivel szivesebben foglalkozom màs dolgokkal. De egy biztos, hogy ha a vilàg megörült, senki sem marad ki a bajokbol. Tehàt vàrom a jobb idöket, hogy helyreràzodjon az aminek vàltoznia kell.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések