Öt nap még és kinai leszek

Annyi hamis hir közt fel sem tünik az én csusztatàsom, ami mögött csak egy meghivàs van, amit örömmel elfogadok. Tehàt jövö csütörtökön a beoltottak szàmàt gyarapitom, amire a sok undorito félrevezetés miatt még büszke is vagyok! Az ellenpropaganda màr az utcàn is hangoskodik, szelidségemet erösen probàra téve  hirdette egy ellenzéki proféta, hogy ö hova tartozik. Nem mondtam neki, hogy azok közé az idiotàk közé, akik inkàbb lélegeztetögépre vàgyodnak, mint arra, hogy ennek a rémàlomnak vége legyen.

A cimet azért is vàlasztottam hamis harsànyra, mert még az öcsém is megkérdezte, hogy a kinait is egyben belémoltjàk majd? Hàt kell, hogy legyen egy kis különbség még csalàdon belül is.

Ma egy kicsit bucsuztam a sétàmon a tavaszi hangulattol, mert éjjelre màr lehülés jön. A téli kabàt még a fogason van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések