A bölcsesség titka

  "A bölcsesség titka az, hogy egyetlen élet alatt „minél több életet” tapasztaljunk meg."

Ezt az idézetet olvastam az elöbb Molnàr Pétertöl nagy örömmel. Mintha kulcsot adott volna ahhoz, hogy megérthessem magam. Az a sok sok életem jut eszembe, amiket nem mindig volt egyszerü végigjàrni, de mindig volt hozzà akarat és bàtorsàg, ha vàltoztatni kellett. Sosem neveztem volna ezt bölcsességnek, söt sokak szemében tüntek lépéseim érthetetlennek, meggondolatlannak.

A szàmadàsnàl tartok, évszàmok, helyek, emberek sokasàgàval birkozok meg ahhoz, hogy hüségesen emlékezzek vissza. Szeretem az életem, mert nincs mit megbànnom, egy gyereklélek kivàncsisàga kisért végig és most csak arra kérem maradjon még kicsit velem, hogy soha ne uralkodjon felettem a megszokàs, az ismétlödések értelmetlensége, a közöny, a reménytelenség, a feladàs kényszere, hanem minden reggel ujraszülethessek.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések