Varjak a ködben

Ma megàlltam a valaha szép padnàl, hogy jobban megnézzem. A tàmla eröszakosan lett letörve, ami még szomorubbà tette a tényt, hogy itt barbàrok jàrtak.Hova is repült gondolatban a régen itt üldögélö? A szàrnyak még itt vannak. 


Székek és asztal is a közelben, ha valaki az uzsonnàt is itt akarta tölteni.


Hihetetlen ennek a kis sàrga viràgnak az életakaràsa, hogy képes a tél közepén is viritani.


Nem csak kàrogàst hallottam, de harkàly kopogtatàst is, kerestem a hang gazdàja utàn, de nem làttam, a fa felsö részét azért fényképeztem a szürke égbolt alatt.



Ezt a fàt Struwel Peternek neveztem, mert a frizuràja annyira tetszett.


 A hidon àtkelve ma a halakat a fa tükörképében uszva fotozhattam, sajnàlva öket, mert helyenként jegesedett a tavacska.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések