Szilveszter szàmomra

Bucsuzunk az oévtöl, mindenki valami jobbat, szebbet szeretne az ujban. Veszem a bàtorsàgot és kérdezek.

Egy bucsuztatàsnàl szokàs még olyan erényeket is felsorolni, amikhez az elhunytnak semmi köze nem volt. Szivesebben sorolnàm fel az elmult valodi értékeit, melyekért hàlàs lehetek. Nehéz feladatok elé àllitott, de igy tudtam csak erösödni, az értékeimet jobban megismerni, elismerni.

Aztàn a szokàsok elöirjàk, hogy az ujév nagy durranàsokkal, kitörö örömmel legyen üdvözölve. Nem tul nagy ujjongàs ez a tények ismeretében? Ovatosabb lennék, én pontosan ugy, ahogy mindig teszem, àlomra hajtom fàradt fejem. A telefonokat pàrnàkkal letakarom, ujévet kivànni ràér az elsö napon.  

Nem is értem mi a jo abban, alkoholgözös, fàjo fejjel kezdeni az annyira elöredicsért 2021-et. Bizonyitson elöbb.

Eddig bevàlt az én szilveszter szokàsom, elég régen vezettem be, mert sosem akartam az àrral sodortatni, az sosem vezet jora. 

De abban is bizakodok, nem vagyok egyedül, ha kevesen is, de màsnak is tàmadtak hasonlo gondolatai. 

A jokivànsàgokat persze szivböl mondom ki:

Boldog ujévet minden kedves ismerösnek, baràtnak, csalàdtagoknak!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések