Oroszlànok vigyàznak itt



 Miota a kastély làtogatoknak zàrva van, azota nem olyan egyszerü a parkba bejutni. Egy ideig a vezetékeket cserélték ki, akkor egy kis hidat fedeztem fel és ugy tudtam bemenni a kastély épülete mellett. 

Ott egy kis "kuthàz" van, amit ezek az oroszlànok öriznek. Felfedeztem, hogy a jobb oldalinak kitörte valami vandàl a szemfogait. A baloldalinak ott diszelegnek hatalmasan.




Az utacskàn tovàbb sétàlva Csokonait üdvözölhetem. Màr ismer, ezért csak jonapot Misivel köszöntöm, nem haragszik.



A gyönyörü làmpàkat az utak mellett nagyon szeretem, bàr még sötétben sosem làttam vilàgitani, hisz mindig déltàjt sétàlok.


A loistàlloknàl 4 ilyen làmpa àll, mindegyiken 5 égövel. Nehogy megbotoljanak.


Ez a koronàs törékeny nöalak palàstba burkolva nehéz keresztet tart ajobb kezében, a balban mintha könyv, vagy valami iràsos lapokat tartana. Elneveztem Hungàriànak, hisz szimbolikusan lehet csak egy ilyen finom, gyenge nöt igy megterhelni.



Végül a gyönyörü kovàcsoltvas kapu, ami most zàrva van, de megcsodàlni akkor is szabad.


Szemben a màsik kapu, a tulajdonképpeni bejàrat a làtogatoknak.












Megjegyzések

Népszerű bejegyzések