Minden baj eredete




 Amin nem tudok segiteni, azt el kell felejteni, ami egy nehéz tanulni valo folyamat. De a tehetetlenség dühéböl szàrmazik a rossz beszélgetések nagy része. Elkerülni ezeket csak ugy lehet, ha màr az elején tudatàban vagyok annak, hogy gyorsan pontot tegyek a téma végére. 

Amit eddig sokszor toltam egyik naprol a màsikra, azt kell elövenni, igaz, hogy jelentéktelen dolgok, de a sikerélmény biztos és ebböl minden napra kell egy adag. Elég régen olvaastam egy igen okos könyvet a bennünk lakozo "disznokutyàrol" (Schweinehund németül), vagyis arrol a mindig kimagyaràzkodo valakiröl, akinek nincs kedve pl. a varrodobozt igazàn rendbetenni. 

Ez az ösrégi doboz férjem nagymamàjàtol került hozzàm, sok dolgom nincs vele, de leirhatatlan gubancokbol àllt a tartalma, mivel igyekeztem mindig gyorsan tullenni a gombfelvarràson és egyéb rémségeken. Most meg csuda büszke vagyok rà, hisz ennél nagyobb rendet el se tudok képzelni.  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések