Csak egy kis mosoly reggel

Jo dolog mosolyogva ébredni. Ma ez történt és bàrmennyire is jelentéktelen az ok, ugy érzem le kell irnom, mint mikor valami vidàmat làtok és fotot készitek rola.

Nem tudom, de sejtem, hogy azért keringtek évekkel késöbb is rolam a csalàdban történetek, mert elsöszülött voltam apai anyai àgon az unokàk közt. Kivàltsàgos helyzet, nem tagadom.

Ami ma reggel eszembe jutott, apàm nevének tanulàsa, a Fülöp volt. Konokul szülöpnek mondtam (biztos nem akartam megfelelni a mai francia gendereknek, hogy nincs apa és anya, csak szülö egy és szülökettö!) Kezdödött a logopédia csalàdi körben: ff, Fülöp. Mire én: ff, Szülöp. 

Tanulsàg, hogy amiröl én meg vagyok gyözödve, azt nem lehet belölem ismételgetéssel sem kiverni.

Kis buta történet, de én szeretem. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések