Az én àdventem

A fénylö csillagok a Sétàlo utcàban màr 4 ora felé figyelmeztetnek, hogy hamarosan sötét lesz, jo lesz hazamenni.

Annyi szépséget talàltam a sétàmon, de nem csupàn gyönyörködés volt, hanem az érzések széles skàlàja, ezt is bizonyitjàk a következö fotok.

Tehàt a humoros tàbla nem maradhatott ki:

Elképzeltem, hogy valakinek kedve szottyan ebben a hidegre vàlt évszakban fürdeni az aranyhalak közt.



De nem csak jokedv, hanem melankolia is urrà lett rajtam, mert kivàlasztottam egy jo baràtot a fàk közül Csak azért, mert àgai a földre logtak, mint mikor szomoru vagyok, csak ugy, mert ez is belefér a karàcsony elötti vàrakozàs hangulatàba. Ilyenkor kellenek a baràtok, akik vigasztalnak és akik megértenek, mint ez a fa. Odamentem a törzséhez és megköszöntem neki egy simogatàssal.

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések