A méz dicsérete

 Nekem nem csak karàcsonykor, de egész évben, minden nap a méz àll  elsö helyen a kedvencek listàjàn.

Egyre több felhasznàlàsi modot ismerek meg a meglévökhöz, ugy làtszik a mézzel mindent lehet kombinàlni és ehetövé tenni a legkellemesebb modon.

Màr a régi Egyiptomban is a méhek termékével tartositottàk a mumiàkat, és egy bölcs ember ugy jövendölte, ha a méhek kihalnak, az emberiség rà két évre szintén kihal.

Tehàt mit is hasznàlok? 

 A mézzel lehet a reszelt fekete retket keverni és napi két kiskanàllal fogyasztani, àllitolag a köhögést megszünteti, de jo a màjnak és emésztésnek is. 

Aztàn a propoliszt mézzel jo keverni, majd elfogyasztani, ez igen jo az immunrendszer erösitésére.. Tudok még fokhagymàval kevert mézröl, ezt még nem probàltam ki és én a piritoson is szeretem a fokhagymàt vajjal keverve. Ugyancsak az immunrendszer miatt jo.

De a viràgport is mézzel teszem egy kis falatra, àllitolag a vérnyomàst kedvezöen befolyàsolja.

A gyömbéres mézet màr meg sem kell emlitenem, mert az a reggelim tartozéka, a fàjdalmakat csökkenti és ösrégi csodaszer a kinai kultura része.

Nekem a WC papir hiànya nem okozna pànikot (bàr van itthon elég), de ha a méz itthon kifogyna azt vészes helyzetnek itélném meg.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések