Bizalom az intuicioban

 Csak visszatekintve értettem meg, amire mindenkit biztatni lehet, hogy milyen megbizhatoan müködik a megérzés. Ha elöre tudok mindent, megijedtem volna és azt mondom lehetetlen, de nem tudtam semmit, csak azt, amit épp tenni kellett. 

Mikor egy éve ujra visszatértem Magyarorszàgra, az àltalànos csodàlkozàst, fejcsovàlàst vàltott ki, kevesen értették mi az ördög bujt belém, hogy ilyet teszek. Még én sem értettem, de a belsö hangra hallgattam. 

 Aztàn mi ez a nagy sietség, nem kellett volna szépen elintézni, dönteni onnan, hogy ne kelljen pàr honap utàn ujra költözni? Ha nem sietek, a pandemia miatt az egész ötletet a hazajövetelröl elfelejthettem volna. 

Vannak tévedések viszont, amiket nagyszerüen lehet korrigàlni, ezt is bizonyitotta az ezévi hurcolkodàs. Ehhez teljesen letisztult céltudatos cselekvésre volt szükség, minden kompromisszum nélkül, tudva mi a fontos és mi nem.

A sok segitség, amire szükségem van, màr készen àllt, akàr egy mesében, csak hivni kellett öket. Elöre éreztem, ez igy lesz, mert ez az én utam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések