A dalai làma macskàja


 Természetesen ö Dorka és nem a kékszemü tàrsa Öszentségének, de attol még legalàbb olyan spirituàlis négylàbon jàro személyiség, akiröl most egy olvasmànyom kapcsàn kell irni.

Tehàt egy könnyelmü pillanatomban betévedtem egy könyvesboltba, hogy kivàlasszak néhàny érdekes olvasmànyt, amivel a napot szépen zàrhatom esténként. Köztük volt David Michie könyve, amit nem tudtam ott hagyni.

Mindig tudtam, hogy a macskàktol érdemes tanulni, olyan türelemmel figyelni, olyan ellazultan aludni, mialatt mégis mindent rögziteni, ami szàmàra fontos, csakis ök tudnak.  

Hogy a dalai làma mennyit tanult az övétöl, nem tudom, de azt igen, hogy én rengeteget Dorkàtol (és az öt megelözö tàrsaktol), most ezzel a könyvvel még jobban megértem mi az a spiritualitàs, amire érdemes tovàbbra is odafigyelni és esetleg megtanulni.

Most ennek jött el az ideje 😻

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések