Pontosan négy hét, az sok vagy kevés?

Màr a Zsoltàrokban (37;5) is megiratott, nincs okom félni, jo uton jàrok. Pontosan azt teszem, amit kell (minden napnak megvan a maga dolga), és az angyalok is pontosan ott àllnak a helyükön, amikor egyedül nem megy. 

Ma is segitséget kaptam, mert a bizalmam pàr ezresbe került volna. Az történt, hogy vettem naptol védö krémet és csak otthon vettem észre, hogy a dobozkàban nincs semmi. A szomszédasszony azonnal elment a patikàba és ott kiderült, hogy a hölgy kicsit feledékeny volt, mert kiàllitva csak üres dobozok lesznek, amiket a fizetésnél cserélik ki olyanra, amiben van napvédö krém.

A tegnapi angyalomnak még neve is van: Benjamin, akivel 3 nappal azutàn tudtam chatelni a Swisscom oldalàn, mikor a mobilom elsötétült és nekem gözöm sem volt mi a PIN Code és mi a PUK, mert az màr régen volt, hogy ezt a mobilt megvettem. Elmondtam a bànatomat Benjaminnak és miutàn levizsgàztatott önigazolàsbol, màr mondta is a PUK-ot, ami lehetövé tette az uj PIN beiràsàt. 

Folytathatnàm visszafelé a sort, de minek. Nem szégyen sem kérdezni, sem belàtni, hogy "egyedül nem megy". 

Holnapi angyalom neve Jano, neki àllitolag "gyerekjàték", ami nekem nyomaszto feladat: összecsavarozni ezeket a könyvespolcokat tarto elemeket, amikböl mindenütt csavarok esnek ki....

Hétfön pedig Veronikàval fényesre takaritjuk az otthonkàmat, aztàn màr sehol sem lesz doboz, minden a helyére kerül és nekem is lesz érdekesebb témàm, mint amit itt hetek ota probàlok leirni.

Hatalmas fenyö àll nem messze innen egy màsik kertben, annak a tetején ül egy galamb (biztos a jo kilàtàs  miatt), de csak vendégként, mert az igazi lakosok énekesmadarak, akiket a kertben sokszor làtok. Sanyi cica is magàénak tudja a kertet, tehàt sokan osztozunk itt a dus növényzet àldàsaiban. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések