Mit kaptam tegnap?


 Rövid ideig, de "nyaraltam", a tegnapi kiràndulàssal a hires piaccal zàrult a speciàlis programok sora. Volt fürdés Hévizen, olasz étterem, de a "tanuhegyek" làtvànya utban Kàptalantoti felé nagyon sok örömöt, energiàt adott az elöttem àllo feladatokhoz.

Persze a hatalmas piacbol ki kellett azt vàlasztani, amit én szeretek, de volt minden igénynek megfelelö àru, ami mellett gyorsan tovàbb lehetett menni.
A csodàlatos hagyma, paradicsom, paprika mindenki kedvence ilyenkor, föleg, ha ilyen gyönyörüek! A repce épp viràgzàsban, de màr vannak, akik begyüjtötték az idei repcemézet, amit a gyomor akkor szeret, ha a savbol kicsit több van, mert csak ez a méz az, amelyik tudja csökkenteni a termelést. 
A deszkàn a propolisz cseppek kis üvegben, ami ilyen virusos idöben erösitik az immunrendszert, tehàt kötelezö volt venni. 
A kecskesajtot pedig két okbol is szeretem. Nem csak az ize és egészséges mivolta miatt, hanem a fiaim miatt is, akik Sedrunban tanultàk a magyar szot: kecskesajt. Még ma is emlékeznek rà, felejthetetlen.
A dio minden reggelem része, most dràga, de az is marad, ha az uj termés megint gyenge lesz, de mindenkinek lehet egy luxus az életében, amitöl nem könnyen tud szabadulni.
Délutànra itt is megérkezik az europaszerte uralkodo esös idö, milyen jo, hogy az elveszettnek hitt esernyömet (30 éves), öcsém megtalàlta az autoülés alatt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések