Igy kell igazàn pihenni

 

Az elmult hét mérföldkö a történetemben, mert ujra otthonra talàltam, de pontosabb lenne ugy irni, hogy ujra otthont teremtettem.

Ezt a fotelt öcsém mentette meg az elözö elköltözésem idejéböl, most vendégként pàr napot itt tölt és elhozta nekem ezt a sok emléket hordozo darabot, amiben azonnal jol érzi magàt a fàradt ember.

Hallom, hogy milyen hideg és baràtsàgtalan az idö nyugatabbra, itt meg a höség tombol, mig ebben a baràtsàgos hàzban igen kellemes idö van.

Tehàt kicsit "nyaralok", mert elmentünk fürdeni egyet a Hévizi toban, egy jo olasz étteremben ebédeltünk utàna. Közben sokat beszélgetünk multrol, jelenröl.

Holnapra egy hiressé vàlt piacot szeretnénk làtogatni Kàptalantotiban, amit egyszer màr làttunk. Akkor mondtuk, ide majd ujra el kell jönni, olyan hangulata van, lenyügözö sokféleség iszonyatos sok munkàval elökészitve.

Aztàn jöhet az ösz és annak szépségei, a kànikulai bezàrtsàgnak vége lesz. Uj tervek, uj kezdeményezések jönnek, sok ötletem van.

Hiàba, én valoban szerencsés embernek tudom magam, mindig jön az alkalom, amire idejekoràn felkészülök.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések