Dorkàt a divat nem érdekli

Teljesen igazat adok neki, mert ezzel én is igy vagyok. Ha a szivemre hallgatok, akkor eleve nem vettem volna neki ruhàt, amiben sétàlni megyünk együtt, ö szereti a függetlenséget, a szabadsàgot és természetesen ruha nélkül.
Odzkodtam is töle, hogy feladjam rà, de aztàn, ha màr itt van, ügyesen feladtam rà. A tapadozàrat becsuktam és kattant két ennél biztosabb zàr is. 
Aztàn elrohant, nekem maradt a rossz lelkiismeret, szorongàs: nem akad e be valahol egy bokorban ez a cifrasàg, mikor hallom öt orditani, hogy menjek kiszabaditani.
Elmult egy idö, mikor nagy örömömre làtom, szalad hazafelé àt a kerten, de pucéron, mint mindig. Elismerésem, hogy ilyen ügyes, nem tudom hogy csinàlta. Azota is màr pàrszor megkérdeztem, hol hagyta azt a szép ruhàt, de nem vàlaszolt. Kiderülne az is, mekkora területen érzi magàt otthon, ha valamelyik szomszéd érdeklödne, nem hiànyolok e valamit. A poràz elàrvultan log a falon. 
Hàt ez a különbség egy kutya és egy macska között :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések