Mi kell ahhoz, hogy egy nap jo legyen?

Tegnap rosszul indult a nap, de utàna àtcsapott a màsik oldalra, nagyon jo lett! Elgondolkoztam ezen, hogy màs ilyen esetben mit kell tennem, ha elcsüggedek.
Elöször és legföképp: okos, hozzàértö emberek legyenek a közelemben.  Tegnap épp ez volt a nagyszerü, hogy elsöre egy nagyszerü szavakat és embereket ismerö egyéniség adott eröt a rosszal szemben. Aztàn megvidàmitott a jövendö otthonomba làtogatàs, ahol egy szakmàjàt és lassan engem is ismerö ember irànyitja a dolgokat. Végül egy jo oràn àt a tàvol kelet hagyomànyainak àldàsos munkàjàtol ujjàszülettem az u.n.thai masszàzs utàn, amit én nem neveznék maszirozàsnak. A fàjdalmak elmultak és megkönnyebbülten sétàlhattam haza.
Hàlàsan gondolok vissza minderre ma reggel és bàr nem merem kimondani ugy érzem: vizvàlasztovà lett a tegnapi nap, mert hiszem, hogy valami elindult ugy kinn, mint bennem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések