A szeretet hatalma

Egy öszi felvételt hoztam ide, amikor elkezdödött az itteni életem. Mindennapjaim sétàja, ahogy egyre több utat fedeztem fel életem igen fontos része lett. Ami meghatàrozta a gondolataim, érzéseim alakulàsàt azota. Mi a fontos és miért?
Azt olvastam, most màr màsodszorra, hogy a szeretet nem csupàn egy mellékesen létezö valami, hanem kihat a biologiai létünkre, vagyis alakitja a sejtek összeköttetéseit, ujakat hoz létre, erösiti azokat, amikre nagy szükségünk van.
Igy a terveimet nem valami véletlen hozta létre, azok a szeretetem àltal növekedhettek létfenntarto erövé. 
9 honap telt elszeptember vége ota, ami elég idö mindenki életében arra, hogy megszülessen és elkezdje a földi létet, önàlloan lélegezve. Most vàrok erre a nagy pillanatra, hogy igazàn megérkezzek. Bàrmennyi akadàly, akàr emberi rosszindulat, bürokràcia, virus okozta félelmek jönnek, nem gyözhetnek, mert a szeretet sokkal hatalmasabb nàluk.
Mostanàban olvastam:
a szer etet
a gyül ölet
Néha érdemes a nyelvet a gyökereitöl megérteni, bölcsebbek lennénk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések