Friss àfonya

Sajnàlom azokat, akiknek egy forro, illatos eszpresszo kell ahhoz, hogy a napot el tudjàk kezdeni, hogy felébredjenek és némi kapaszkodàssal "beindithassàk a motort". 
Hogy miért? Talàn megmagyaràzza az az öröm, amit ma reggel éreztem, mikor az ébredés utàni rituàlét végeztem. Egy kis tàlcàn viszem az ebédlöbe a teàt, a mézes gyömbéres kenyeret és a joghurtot àfonyàval, lenmaggal. 
Ma nem lett volna teljes a reggelim, ha tegnap a hosszu utazàs alatt az uj otthon kialakitàsàra nem mesélem el a vàllalkozonak, hogy mennyire szeretem az àfonyàt, de sajnos a szàritott készletem kifogyott. Estefelé még egy elfelejtett boriték miatt ujra eljött és àtadott egy dobozban friss àfonyàt ajàndékba. A meglepetéstöl alig tértem magamhoz, amit nagy mosollyal nyugtàzott. Ma reggel ujra éreztem a tegnapi hangulatot és jokedvüen kezdtem a napot. 
Csak igy tovàbb, legyen mindenkinek oka örömre, akkor a problémàk is maguktol megoldodnak, nem kell erölködni és kàvéval alàtàmasztani, ami hiànyzik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések