Visszaszàmlàlàs....

Vannak, akik az élet és halàl kezdetét probàljàk meghatàrozni, nekem a KILENCEDIK okoz fejtörést, màr elkezdödött e a költözésem, vagy még messze vagyok töle.
Ha igaz az a babona (Svàjcban igy tartjàk), hogy Scherben bringen Glück (vagyis törött holmi szerencsét hoz), akkor a tegnapi nappal elkezdtem ezt a nagy vàllalkozàst.  Mivel ma van szent György napja (amit én névnapomnak tekintek, semmibe véve a Györgyike napot, miutàn ilyen nevü szentröl nem tudok), jo kezdési idöpont ebböl a szempontbol is.
A lekvàraimat (még Iregröl) hordtam ki a kamràbol, egy elég vacak bevàsàrlo zacskoban, mikor a baj megtörtént, egy üveg cigànymeggy (vagy romameggy????) ugy zuhant a földre, hogy az üveg ripityàra tört. 
Ma a paradicsom kerül sorra, remélem mind  egészben kerül a dobozokba és onnan màr csak Keszthelyen a helyére.
A holnapi napon eldöl, hogy a munkàkkal jövö héten kezdhet e a vàllalkozo, vagyis kiüritik e a hàzat vagy nem. 
Ha egy honap kell a szükséges munkàkhoz, akkor màjus végére elképzelhetö, hogy innen elmegyek uj otthonomba és nem kell azokat a frànya lépcsöket roni, aminek làtvànyàval itt a blogot elkezdtem. Ez volt az eszmélés pillanata, hogy én itt nem maradhatok.
A keszthelyi kis kertben a cseresznye érést màr  szeretném àtélni egész közelröl..

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések