Vàrakozàs lélegzetvisszafojtva

Csodàk vannak, de csak azok élik meg, akik vàrni tudnak. 
Ezt olvastam ma és igaznak talàltam, hisz az egész életem egy csodagyüjtemény. Vàrni megtanultam.
6 honapja vagyok itt és most a szükséges csend körülöttem még fokozodott a corona virus megjelenésével.
Ebben a csendben tudom megérteni, miért siettem annyira az ideköltözéssel. Csak annyit tudtam, ez az én utam és semmi ràbeszélés nem téritett el ettöl.
Lehet ezt akàr negativ modra értékelni, de én ezt nem teszem, mert a végén tudom, hogy pontosan szépen az történt, ami nekem a legjobb. Hanyadszor? 
A legnehezebb idök tapasztalata az, hogy a rosszbol is ki tudtam ugy keveredni, hogy az végül jo lett. Ezt neveztem aztàn csodànak. Szerintem mindenki megtapasztalhatnà, ha észrevenné a benne lévö lehetöségeket.
Vàrok. A jövö héten màr többet tudok, de a fejemben màr alakul a jövö. Ugy legyen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések