Màr megint szerencsém van...

Keresem az okot és nem talàlom, tehàt okos vàlaszt sem tudok adni arra, hogy màr megint nekem szerencsém van.
Csak 5 honap telt el, miota ujra hazai földön jàrkàlok és rontom a levegöt.  Még nem volt meg a kàrtyàm, amit tajnak mondanak, mikor megàllapitottam, kitünö orvosnö van itt a faluban. Azota csak megerösithetem ezt a véleményemet. Hàrom nyelven hallottam pàcienseivel beszélni és amellett, hogy hàziorvos, reumatologus is. Kaptam egy beutalot januàrban, de rögtön mondta, majd februàrtol kiprobàlhatom a teràpiàt, ami vagy 5 féle kezelést nyujt 2 héten àt. Nem egyszerü naponta a délelöttöket erre szànni, de az elsö hét utàn a legnagyobb elismeréssel megàllapitom, hogy igen hasznos volt.
A gyogytornàsznö szàrazon és vizben is tornàztat, azonkivül elektromos bizsergéssel és màgneses sugàrzàssal pakolàssal is szolgàl, egy fialatember meg a fàjo részeket meg is maszirozza. 
Ma megàllapitottam, hogy a csipöizületem fàjdalommentes lépcsön feljàràskor is! 
A lelki vidàmsàgomhoz azért az is hozzàtett, hogy a kis csoport hölgytagjai a csodàlkozàsukat nem is titkoltàk, mikor megtudtàk a koromat, az okot a svàjci jo levegöben talàltàk meg…. mondtam, hogy szerencsém van?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések