Bucsu Aristidtöl


Uj hét kezdödött, de a szivem tele fàjdalommal, mert szombaton elvesztettem a szeretett cicàim egyikét. Ö volt a csupasziv, az odabujos, nagyétvàgyu fiucica, aki mindig hallatta a hangjàt, ha valami kivànsàga volt.
Hogy mi történt, azt csak Dorka tudnà elmondani. Kimentek a napfényes délutànba és én nekilàttam sütni, mikor a szomszéd hivott fel, hogy otthon vannak e a cicàk, mert nàla fekszik egy az uton. Rohantam, nem hittem a szememnek, valoban Aristid volt, mintha csak elaludt volna. Békésen, puhàn, melegen. Hazavittem, betakartam és sirtam.
A kert végébe temettem, szàraz levendula közé, puha gyapot takaroba. Sose tudom meg, mitöl àllt meg az élet benne.
Egy csodàlatos lény hagyott el, nagyon fàj.

Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Értem, tudom, érzem fájdalmadat- én 2 évig sirattam minden áldott nap kiskutyámat, Winnieckent! Még mindig nagyon hiányzik és sokat gondolok rá és idönként még mindig eletednek a könnyeim... nem lehet, nem tudom elfelejteni a szeretetét, ragaszkodását...
    öszinte részvétem, pusillak és vigasztallak - de tudom, h. Nem lehet segiteni fájdalmadban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erikàm dràga, nagyon nagyon köszönöm, hogy irtàl! Valoszinüleg én sem heverem ki ezt a bànatot, annyira bennem éla végtelen ragaszkodàsa hozzàm, a bizalma, ahogy egész testével beàgyazta magàt az ölembe és dorombolt. Bizony tudta nagyon enyhiteni az öregkor sok veszteségét, most hogyan tovàbb????
      A màsik cica Dorka, potolni öt nem tudja, de nagyon igyekszik szegény. Màr ki sem merem öt engedni, mert ha ö sem lenne, akkor nyugodtam befejezhetném a földi létet. Nem születünk egyedüllétre.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések