Ismerd meg önmagad

Az elmélet arrol, hogy mire törekedjünk, mint a legfontosabbra, ösrégi. Màr a görög filozofusok is megirtàk, mint életcélt, de a mai életre nevelök sem gyözik hangoztatni, milyen fontos, hogy  tudjuk, kik is vagyunk.
Egy érdekes megfogalmazàs született ma bennem, mialatt ellazultan hagytam magamon segiteni a taiföldi maszirozàssal .
Csupa fàjdalmas pontbol àllok amit akkor veszek csak észre, ha arra kivülröl valaki nyomàst gyakorol. A màsodik lépésben ezeket a fàjdalmas pontokat probàlja szétoszlatni türelemmel, finom szakértelemmel a messziröl idejött asszony. Végül a rövidülö inak és izületek lesznek megmozgatva, nyujtva ahogy azt a régi hagyomànyok elöirjàk. 
Ma megtudtam, hogy egy szörnyü hàboruban elégtek azok a könyvek, amelyekben leirtàk ezt a szép tudomànyt, de sikerült ujra feléleszteni és naggyà tenni, amit rajtuk kivül kevesen tudnak a vilàgon. 
Ez az én szerencsém is. Hazafelé màr megujulva lépegettem a nagy ködben, önismeretben is gazdagodva. Csupa fàjdalombol àllok, de tudom, mire van szükségem, amikor ezt nehéz elviselni. Mekkora ajàndék, hogy van, aki tud rajtam segiteni! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések