Harcban a felsö és also hàz

Miért csak a britt parlamentben dulhatnak harcok, kicsiben ezt megteszik  Pannonia csodaszép tàjànak ügynökei is, hisz mindenütt ugyanazért küzdenek: a pénzért.
Eddig csak az also hàzrol tudositottam, hogy mennyire értik elönyeinek a hangoztatàsàval széditeni a népet: micsoda perspektiva , vagyis kilàtàsok vàrnak az itt élökre.
Közel az erdö, még nappal is rokàk sétàlnak a faluban, làttam magam is az utcàn àtfutni.
Azt, hogy kicsinyes volt a tervezés és a sok lépcsö miatt a napi munka elvégzése is fàradtsàgos, azt csak a tapasztalattal érti meg az ember. 




A felsö hàz sokkal igényesebb, tulajdonképp a csalàdban akart maradni, de a magànyossàgtol valo félelem ezt àthuzta, a mama elment az öregotthonba.
A felsö hàz közel van a tohoz, az also hàztol 20-30 perc gyaloglàssalérhetö el.

Az elmult nyàron nagyon elsiettem a dolgomat és csupàn egyetlen ügynökkel tàrgyaltam, aztàn jött a költözés és annak minden gyönyörüsége.
Ugy gondoltam a helyszinen majd meglàtom, mennyire illünk össze és ha kell vàltoztatok a helyzeten, egy B terv is volt.
Sajnos a B terv megbukott, mert aki itt bevonul egy idösek "parkjàba", oda még egy kanàri madàr sem követheti, nemhogy az én tàrsaim Dorka és Aristid. 
Akkor összeirtam, mit kéne ezen az also hàzon àtalakitani, de a lista tul hosszu lett és elképzeltem a port és az izgalmakat, nem beszélve a csuf anyagiakrol, elvetettem ezt is.

Maradt a keresés, a helyszini szemle. Igy kerül képbe a felsö hàz ügynöke, aki meglàtogatott e héten.




Jelenleg mindkét ügynök utàlja a màsikat, mert a szerzödés  nem engedi meg több ügynök jelenlétét.













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések