Ahogy fent ugy lennt....

Eltelt hàrom honap, miota ujra itthon vagyok. Szàmtalanszor megkérdezték, hogy miért tettem ezt a nagyon sok kérdöjellel történt vàltoztatàst életemben, amikor a legtöbb ember màr csak a nyugalmànak tud örülni. Nagyon diplomatikusan mindenkinek ugy vàlaszoltam, ahogy képes megérteni, elfogadni, hisz vitatkozni senkivel nem akartam.
Tehàt vissza a gyökerekhez, a kör bezàrul….de ugy làtom most, ez mind sablonos ésszel felfoghato, mégis csak féligazsàgot tartalmazo vàlasz.
Magamnak a vàlaszt és néhàny nagyszerü jobaràtnak ugy fogalmaztam: hivott a hang, el kellett hagynom az aktiv élet szinterét, mert most egész màsra kell koncentràlnom.Az ujrakezdés mindig vàlogatàs: mi az, aminek egy életen àt értelme volt, ami maradando érték. Nem véletlenül àll két zseniàlis költö, akikre szivesen hivatkozok: Màrai és Weöres.
Tiszta szivvel, mint gyermek, ösztönösen, az érzésekre hagyatkozva létezni, ennél fontosabb nincs.
Magàtol szinte alakulnak a mindennapjaim, tudva, mit kell tennem, hogy a mulo idönek értelme legyen. Rend legyen a fejben és körülöttem, ahogy kinnt ugy bent, hàlàsan emlékezni az elmultakra.

https://youtu.be/RvYIXTu0Wdo
A video 8 perces és nagyon szép.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések